سلام خانم دکتر عزیز سال نو مبارک
خانم دکتر جان بنده یک ماه از سقط جنینم میگذره و با وجود رعایت اصلاح سبک خیلی خسته و خواب آلود شدم در ضمن پلی کیستیک از نوع ترکیبی بودم ،ممکنه باز تنبلی تخمدان برگشته باشه و خواب زیادم به خاطر همین مسأله باشه؟
نه عزیزدام خواب الودگی تون بخاطر فصل بهار هست
نشانی مقصد را وارد نمایید
یا پیوند به محتوای موجود