0 رأی
364 مشاهده

سلام وقت شما به خیر ، من نه ماه هست که اقدام میکنم و هر ماه پریودیم حداقل یک یا دو هفته عقب میفته و تمام علائم بارداری رو تجربه میکنم از حالت تهوع صبحگاهی تا خستگی و درد ران و تکرر ادرار و…. تنها علامتی که تجربه نکردم سینه درد بوده و بقیه موارد رو تجربه کردم و پریود هام خیلی دردناک شده قبل از اقدام پریودم منظم و خون زیاد و رنگ طبیعی بود ولی الان لخته و سیاه هست گاهی و خونریزی کمتر هست و درد هم خیلی کم داشتم سونوگرافی رفتم گفتند مشکلی ندارید و سونوی واژینال هم رفتم گفتند سالم هستی فقط ازمایش پاپ اسمیر نشون داد که کمی عفونت قارچی دارم دکتر دارو پماد کلیترامازول داخلی و موضعی دادند با قرص ویتامین ای برای خشکی واژنم ولی باز ماه بعد دوباره دچار عفونت شدم ولی درمانش میکنم دوباره برمیگرده ، میخواستم بدونم علت این مشکلاتم فقط از عفونت هست یا مشکل دیگری هست چه طوری به صورت کامل درمانش کنم

  • Taban asked 11 ماه قبل
  • آخرین فعالیت 10 ماه قبل
0 رأی
465 مشاهده

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من رفتم دکتر و معاینه کردن گفتن قارچ داری
دارو دادن بهد دو هفته معاینه کردن گفتن خوب شدی کامل
ولی من باز احساس سوزش میکنم داخل واژن
اولین سوالم اینه میتونم عسل تزریق کنم؟ و دومی اینکه علائم قارچ بیرون واژن چیه؟ چه رنگی میشه که میشه تشخیص داد؟

  • ساغر asked 3 سال قبل
  • آخرین فعالیت 3 سال قبل
0 رأی
7k مشاهده

خانوم دکتر سلام من دو هفته ای هست واژنم التهاب پیدا کرده خارش و سوزش هم هست و سوزش هنگام ادرار هم دارم .شرایط دکتر رفتن ندارم فعلا میشه بگید چه قرص یا پمادی بگیرم استفاده کنم تا بدتر نشده؟

  • نرگس asked 3 سال قبل
  • آخرین فعالیت 3 سال قبل
نمایش 3 نتیجه