سلام مادرمن 40سالش 3ماه پیش پریود شد 40روز خوب نشد رفت پیش پزشک سونوگرافی اینها انجام داد گفتن اندمتر ضغیم شده وشده15 و عمل نمونه برداری انجام دادن و گفتن خوشخیم و آمپول لوپرمر نوشتند برای 3ماه ماه اول سروقت زد برای ماه 2 جنگ شد و دارو پیدا نمیشد وحدود 50روز فاصله افتاد برای آمپول دوم تا زد الان امپول2زده
2هفته بعدش پریود شده والان 12روز لکه بینی داره الان چیکار کنیم
- نگین asked 1 هفته قبل
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
عزیزم بخاطر همینه که بین آمپولها فاصله افتاده ، باید سونو بشین و ضخامت اندومتر بررسی بشه و بر اساس اون دارو بگیرین تا خونریزی تون برطزف بشه
- مهرنوش مطیعی به 14 ساعت قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
