0
0

سلام مادرمن 40سالش 3ماه پیش پریود شد 40روز خوب نشد رفت پیش پزشک سونوگرافی اینها انجام داد گفتن اندمتر ضغیم شده وشده15 و عمل نمونه برداری انجام دادن و گفتن خوش‌خیم و آمپول لوپرمر نوشتند برای 3ماه ماه اول سروقت زد برای ماه 2 جنگ شد و دارو پیدا نمیشد وحدود 50روز فاصله افتاد برای آمپول دوم تا زد الان امپول2زده
2هفته بعدش پریود شده والان 12روز لکه بینی داره الان چیکار کنیم

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزیزم بخاطر همینه که بین آمپول‌ها فاصله افتاده ، باید سونو بشین و ضخامت اندومتر بررسی بشه و بر اساس اون دارو بگیرین تا خونریزی تون برطزف بشه

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت