سلام من ۳۹ سالمه و آزمایش دادم گفتن ذخیره تخمدان 0.08 هستش و به من نامه دادن برای مرکز ناباروری من یکبار بارداری خارج از رحم در سن ۳۲ سالگی داشتم ک تو ۳ هفته ای با دارو رفع شد آیا باید بروم مرکز ناباروری یا امکان تقویت تخمک هستم باشما
- فاطمه asked 1 ساعت قبل
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
