0
0

سلام من ۳۹ سالمه و آزمایش دادم گفتن ذخیره تخمدان 0.08 هستش و به من نامه دادن برای مرکز ناباروری من یکبار بارداری خارج از رحم در سن ۳۲ سالگی داشتم ک تو ۳ هفته ای با دارو رفع شد آیا باید بروم مرکز ناباروری یا امکان تقویت تخمک هستم باشما

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 0 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت