سلام وقت بخیر ، من ایران زندگی نمیکنم ذخیره تخمدانم ۰/۱۹ و FSH ۲۶/۳۶ دارم سنم ۴۱/۵ هست و دوبارم ivf کردم هر دوبار منجر به یک جنین شد
جنین اولم مونوزومی کروموزوم ۲۰ داشت و جنین دومم کلا یک مونوزومی ۱۱ و یک تیریزومی ۱۶ داشت
دمی که قابل انتقال نبود ولی اولی رو میگن میشه انتقال داد ولی احتمالش زیر ۱۰ درصد که بمونه
آندومترم خوبه
من نیاز به مشاوره انلاین با شما دارم چون امکان مراجعه حضوری ندارم
به کمکتون نیاز دارم
ایا امیدی هست که من بتونم بچه دار بشم؟؟؟
بهم نوبت مشاوره انلاین میدید؟
- ندا asked 2 ساعت قبل
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
