سلام ۴۳سالمه ۱۳ ساله نتیجه نگرفتم گفتن ذخیره پایین و چسبندگی و اندومتیوز و فیبروم دارم ک تاثیری روی بارداریم نداره چون خفیفه چرا باردار نشدم؟
- سارا asked 5 روز قبل
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
عزیزم اندومتریوز و ادنومیوز ، فیبروم ، کاهش ذخیره همه اینها مواردی هستند که روی باروری تاثیر دارند ، چطور ممکنه مشکلی نباشه ؟
- مهرنوش مطیعی به 14 ساعت قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
