0
0

سلام ۴۳سالمه ۱۳ ساله نتیجه نگرفتم گفتن ذخیره پایین و چسبندگی و اندومتیوز و فیبروم دارم ک تاثیری روی بارداریم نداره چون خفیفه چرا باردار نشدم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزیزم اندومتریوز و ادنومیوز ، فیبروم ، کاهش ذخیره همه اینها مواردی هستند که روی باروری تاثیر دارند ، چطور ممکنه مشکلی نباشه ؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت