0
0

من 53سالمه سه سالی هست یائسه شدم اما سالی یک بار به صورت خیلی دردناک با علائم درد معده ورم بدن سینه درد بی قراری سردرد اظطراب شدید تهوع استخون درد تا یک ماه با من بعد پریود میشم خیلی عذاب میکشم خواهش میکنم راهنمایی کنید امروز این اتفاق برام افتاده آزمایش کم کاری تیروئید هم دادم 20فروردین آماده میشه

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزیزم پریودی و یا هر نوع خونریزی دوران یایسگی باید بررسی دقیق بشه ، حتما معاینه ، پاپ اسمیرو سونو واژینال انجام بدین

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت