0 رأی
413 مشاهده

سلام خسته نباشین میخواستم بپرسم آیا میتونم دور سوم واکسن پاپیلوگارد را ۲۰ روز زودتر از زمان تعیین شده تزریق کنم

0 رأی
328 مشاهده

سلام وقتتون بخیر
من ۱۶ سالمه و بعد از مدت ها اولین باره که پریود نشدم این ماه . ممکنه که از تیروئید باشه ؟
چیکار میتونم انجام بد؟

  • Nesa asked 1 سال قبل
  • آخرین فعالیت 1 سال قبل
0 رأی
221 مشاهده

سلام خانم دکتر عزیز من اخرین پریودیم ۲۳ مهرماه بودو بی بی چک هم زدم منفی بود و ۱۱ اذر اوریکلوتراپی کردم بعد از اوریکلوتراپی تاچند روز علائم پریودی مثل دل درد و کمر درد رو داشتم ولی پریود نشدم بعد از چندرور ترشحات زیاد داشتم و از کیت تخمک گذاری استفاده کردم دو خط امد در صورتی که من پریود نشدم امکان تخمک گذاری وجود دارد ؟

0 رأی
309 مشاهده

سلام خسته نباشید ایا بیماری سلیاک به تخمدانها اسیب میزنه ؟

0 رأی
209 مشاهده

سلام خانم دکتر من یک بچه یک سال و پنج ماهه دارم و دارم بهش شیر میدم و الان باردارم با تیتر بتا۶۳۸۰
دیروز دکتر سونو کرد تا ببینه بارداری خارج رحم نباشه و سونو داخلی شدم فقط یک ساک بود که قلب و … نداشت
و ۴ هفته تشخیص داده شدم
از دیشب لکه بینی پیدا کردم و اول لکه های صورتی و و امروز لکه های قهوه ای رنگ میخوام ببینم سقط شده ؟
از دیشب هم کمی درد داشتم زیر دلم که شیاف پروژسترون استفاده کردم
این لکه بینی طبیعیه؟
و این که نزدیکی هم داشتم .
لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم
ممنون میشم

  • Ta asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 1 سال قبل
0 رأی
341 مشاهده
  • Ta asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 1 سال قبل
0 رأی
250 مشاهده

سلام معاشقه داشتم بانامزدم و دستش خورده بود به پیشابش و بعد چند دقیقه با همان دست بازی میکرد سر واژن احتمال بارداری وجود دارد یاخیر

  • های asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 1 سال قبل
0 رأی
264 مشاهده

سلام من حدود ۲ ساله سر فمور ران چپ درد میکنه درد به ناحیه تخمدان چپ و کمرم هم میخوره
این مشکل می‌تونه عفونت ناحیه لگن یا زنان باشه ؟
ام از ای دادم چیزی نشون نداد

  • maede asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 1 سال قبل
0 رأی
215 مشاهده

سلام..خانم دکتر داخل پاپ اسمیرم یه عفونت متوس داشتم..باید چه دارویی مصرف کنم؟
Inflammation/mild

0 رأی
368 مشاهده

۳۸ سالمه، ذخیره تخمدانم کمتر از نیم هست، یک بار در سیکل آوی وی اف بودم برام جنین تشکیل نشد، دو تا فیبرم ۶ سانتی و ۴ سانتی دارم، دو هفته است پریودم عقب افتاده و در سونو کیست مشاهده شده، آیا با روش تحریک گوش می تونم باردار بشم؟

  • الناز asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
319 مشاهده

با سلام ممکنه کسی رفته باشه آزمایش منفی باشه بعد از دوهفته بره آزمایش مثبت باشه

  • سحر asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
332 مشاهده

سلام و درود
روزی که از صبح لک بینی اتفاق می‌افته و شبش ساعت ۷و ۸ خونریزی کامل میشه . روز اول پریودم حساب میشه؟ و برای آزمایش روز سوم پریودی باید دو روز بعدش رفت ؟یعنی اگه سه شنبه شب پریود بشیم . پنجشنبه صبح باید بریم آزمایشگاه؟ یا روز بعدش ؟

  • حدیث asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
1 رأی
3k مشاهده

سلام خانم دکتر مهربان
من دو بار اومدم پیشتون اما دیگه نتونستم بیام من پنج بار بارداری ودو فرزند دارم اولی سقط شد وبعد دوفرزند به سلامت به دنیا آوردم وبعد از اون دوبار که آخرین بارداری با آی وی اف بود ولی متاسفانه قلب جنین بعد از تشکیل شدن در نه هفته ایست کردمن خودم آدنومیوز خفیف، آندومتریوز وآندومتریاخیلی کوچک دارم که دکتر گفت مهم نیست همسرم آزمایش داد دی اف آی یه مقدار بالا بود ولی دارو استفاده کرد موقع تشکیل جنین مورفولوژی صفر بود ولی متاسفانه قلب جنین بعد از تشکیل متاسفانه در نه هفته ایست کرد میخواستم بدونم من باید چه کار کنم آیا مشکل از رحم هست که جنین ایست قلبی میکنه یا مربوط به کیفیت جنین واسپرم هست ؟من Atpo بالا بود وبرای بارداری ایندفعه فول دارو بودم آمپول آنوکسپارین ومروژسترون وقرص پردنیزولون و هیدروکسی کلرولین هم استفاده کردم بود ممنون میشم راهنمایی کنید تا دیگه این اتفاق برام نیوفته؟ ممکنه خونرسانی به رحم مشکل داشته باشه ؟من چه کار کنم ؟آیا درمان داره

0 رأی
377 مشاهده

سلام خانم دکتر. یه سوال. شما به من گفتید روز دوم یا سوم پریودم ناشتا آزمایش خون هورمونی که نوشتید رو برم. اما من مشکل برام پیش اومده نمیتونم اون تایم برم. میشه فرداش که روز چهارم پریودم هست بدم این آزمایش رو یا اگر مشکل پیش میاد بزارم برا ماه بعد که پریود میشم باز؟؟

0 رأی
309 مشاهده

سلام خانم دکتر
من گردش خون ضعیفی دارم،تا حدی که تحریک جنسی ندارم،چی بخورم خوب بشم؟؟

  • Nastaran asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
443 مشاهده

سلام خانم دکتر.من 38 سال دارم. پرید منظم داشتم. در اثر پرتو درمانی که برای درمان سرطان روده انجام دادم،هر دو تخمدان هام کوچک شد و دیگه پرید نمیشم. میخواستم ببینم امکان دوباره پرید شدن و یا باروری برای من وجود داره؟

0 رأی
226 مشاهده

دکتر زگیل تناسلی و میشه با فقط معاینه با چشم تشخیص داد؟

0 رأی
372 مشاهده

سلام خانم مطیعی من دو ساله ازدواج کردم و یک ساله که قصد بارداری دارم
همه آزمایش و سونویی هم انجام دادم و میگن مشکلی نیس شوهرمو فقد گفتن تحرک اسپرمش کمه که قرص مصرف میکنه
خودمم چند ماهه سونو میدم میگه هیچ تخمکی آزاد نکردی
چیکار کنم؟؟

  • آیدا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
268 مشاهده

سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است و در سونو دو هفته بعد اندازه ان ۶۶*۳۵ میشود و تست تومور مارکر و روما نرمال هست آیا این کیست سرطانی هست ؟ آیا باید جراحی شود و خارج شود ؟

  • فایقه asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
289 مشاهده

سلام خانم دکتر. یکی از اقوام سقط مکرر داره جنیننش ایست قلبی پیدا میکنه. دکتر بهش گفته خونش مشکل داره و مشکل ایمنی داره من میخواستم شما رو بهش معرفی کنم شما میتونید براش کاری انجام بدید؟؟ ممنون

  • اعظم asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
301 مشاهده

سلام خانوم مطیعی، محیاهستم، خانوم کمکم کنید راه بزاریدجلوپام، واقعادیگه چکارکنم نمیدنم؟ پارسال کورتاژ شدم 600 مجسنرول خوردم بعداز پاکی نومنه وسونودادم، گفت هیستروسکوپی باید بشی، انجام دادم جواب پاتو روبردم دیروز میگه رحم رودربیارن یا دوباره ام ار ای وسی تی برو، میخام بچه بیارم یدونه لاقل، پولیپ دارم چکارکنم تورو خدا جواب بدید

  • 🌻 asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
305 مشاهده

سلام خانوم مطیعی، محیاهستم، خانوم کمکم کنید راه بزاریدجلوپام، واقعادیگه چکارکنم نمیدنم؟ پارسال کورتاژ شدم 600 مجسنرول خوردم بعداز پاکی نومنه وسونودادم، گفت هیستروسکوپی باید بشی، انجام دادم جواب پاتو روبردم دیروز میگه رحم رودربیارن یا دوباره ام ار ای وسی تی برو، میخام بچه بیارم یدونه لاقل، پولیپ دارم چکارکنم تورو خدا جواب بدید

  • 🌻 asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
249 مشاهده

سلام خانم دکتر من زمستان سال قبل از شما برنامه اختصاصی اصلاح سبک گرفتم و یک بار هم ویزیت حضوری شدم و اوریکو و رفلکس انجام دادم ولی دیگه نتونستم بیام برای اوریکو الان میخوام شروع کنم مرتب ماهی یکبار بیام برای اوریکو می خوام بدونم لازمه دوباره ویزیت بشم یا اینکه فقط برای اوریکو وقت بگیرم؟ برنامه رو هم کم و بیش رعایت میکنم

  • مینا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
410 مشاهده

سلام خانم دکتر من ۲ سال که ازدواج کردم ۳۲ سالمه باردارنشدم ولی هیچ دارویی نخوردم پریودم تنظیم نیست کیست ریز دارم هورمون مردانه بالا فقط با دارو پریود میشدم چندوقت باپیجتون آشنا شدم کم وبیش اصلاح سبک و رعایت کردم پریودم درست شد ولی باردارنشدم راهنمایم کنید

  • سمیرا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
313 مشاهده

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من حدود دو سال نیم هس ک پریودم از ۶ _۷ روز بطور میانگین ب سه روز رسیده ( بعضی دوره ها دو روزه و بعضی دوره ها روز پنجم و هم یه لکه بینی دارم ) دوبار سونو شکمی دادم و مشکلی نداشتم و توی ازمایش هورمونیم تنها چیزی ک یکم قابل بررسی بود amh بود ک ۱/۷۴ بود توی سن ۲۴ سالگی ولی پریودم ۹۰ درصد منظم هس درد لگن و خارش و سوزش هم الان ندارم ولی قبلن توی یه دوره ای شاید یکی دوساله خارش و سوزش داشتم ک خودش برطرف شد ، خاستم بدونم از نظرتون لازمه از نظر چسبندگی رحم بررسی بشم احتمالش هس که ب این خاطر باشه ؟ مجردم و تا حالا عمل جراحی نداشتم ولی چند سال هس ک عفونت ادراری و سوزش ادرار مزمن دارم و کلن همیشه باهامه ، ممنون میشم راهنماییم کنین

  • کوثر asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
247 مشاهده

من نیاز به مشاوره داشتم چطوری وقت بگیرم؟.

  • ترانه asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
326 مشاهده

سلام خسته نباشید
خانم دکتر برای ذخیره پایین و کیفیت پایین تخمک چ راه حلی هست
دکتر پیشنهاد تخمک اهدایی دادن ناامید کردن منو
گفتم از شما بپرسم ببینم راه حلی داره میشه با اصلاح سبک و اوریکوتراپی درمان کرد

همسرمم تحرک کم و مروفولوژی زدن براش راهنمایی میکنید

  • داوری asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
457 مشاهده

سلام خانم دکتر عزیزم.
من بعد اصلاح سبک خیلی لاغر شدم اما شکمم زیاد تغییر نکرد . چربی دو شکم زیاد دارم، تنبلی تخمدان خفیف دارم ، توی اصلاح سبک چیو رعایت نکردم که چربی دور شکمم آب نشده؟

  • زهرا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
343 مشاهده

سلام وقت بخیر
خانم دکتر عزیز ، غیر از برنامه اصلاح سبک و اوریکو چه درمان‌های دیگه ای رو توصیه میکنین؟ و آیا در سن بالای ۴۵ حاکی از یایسگی ست؟

  • Arya asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
240 مشاهده

سلام و عرض ادب،خانم دکتر برای دختر ۳۳ ساله مجرد که خونریزی مداوم داشتن تشخیص فیبروم داده شده و بعد از مدت ها استفاده از دارو نتیجه نگرفتن،به دو پزشک مراجعه کردن که فرمودن باید حتما عمل بشن،از نظر شما تشخیص درست بوده و عمل واجبه؟یا درمان دیگه ای داره؟ممنون از شما

  • متین asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
464 مشاهده

عذرمیخام درمورد معرفی پزشک سوال کرده بودم
من اصفهانم ولی تهران عمل سرکلاژ شکمی شدم
و خب دسترسی ندارم به اون پزشک و اون پزشک هم کلا فقط عمل سرکلاژ و دیگر جراحی زنان رو اتجام میدن
مراقبت بارداری انجام نمیدن
ممنون میشم اگر داخل اصفهان پزشکی که به این روش اشنایی داره معرفی کنید

  • افق asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
0 پاسخ
205 مشاهده
0 رأی
0 پاسخ
241 مشاهده
0 رأی
0 پاسخ
227 مشاهده
0 رأی
262 مشاهده

سلام میشه درمورد اصلاح سبک pco راهنمایی کنید واینکه چکارهایی میکنید وقیمت پکیج چقدرهمنpco هستم دوتابارداری با درمان دارویی داشتم ودوتاش سقط شدن الانم سه ماهه درمان میگیرم وجواب نگرفتم

  • Fateme asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
0 پاسخ
313 مشاهده
0 رأی
383 مشاهده

42سال دارم و یک سال هست ازدواج کردم و‌ذخیزه تخمدانم 33/هست و هیچ مشکلی دیگر ندارم سونو‌گرافی و عکس رنگی هم گرفتم و‌همسرم هم اسپرم ضعیف هس

  • 09177502461 asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
252 مشاهده

سلام میخواستم ببینم تخم شربتی برام خوبه بخورم یااینکه هورمنی هست گوشت گوسفند ولبنیات چطور ومن برا لاغری تخم شربتی زیاد استفاده مکنم ایا اشکال داره ممنون.

  • زهرا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
375 مشاهده

یه پسر ۱۳ ساله دارم که با مراجعه به شما باردارشدم.الان اقدام کردم برای بچه دوم ولی باردار نشدم
لطفا کمکم کنید.
ممنون

0 رأی
343 مشاهده

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من ۲۶ سالمه و هشت ماهه که ازدواج کردم
توی این هشت ماه تقریبا بی تحرک بودم و ریزش مو و قاعدگی نامنظم داشتم رفتم دکتر زنان سونوگرافی داخلی و معاینه کردن گفتن تنبلی تخمدان داری
و برای سه ماه قرص دوفاستون خارجی دادن
و گفتن که هرچه زوتر باید باردار بشی بخاطر تنبلی
ولی ما تازه ازدواج کردیم و شرایط بچه دار شدن رو نداریم
میخاستم ازتون بپرسم اگه سبک زندگی رو تغییر بدم ورزش کنم تحرک داشته باشم و غذاهای ناسالم رو حذف کنم میتونم کنترلش کنم و بارداری رو به تعویق بندازم؟یا پیشنهاد شماهم برای کسایی که تنبلی دارن بارداری هست؟

  • زهرا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
379 مشاهده

سلام روزبخیر خانم دکتر من ۴۴ سالمه قبلا عادت ماهانم کاملا تنظیم بود بعد عقد کردیم رابطه جنسیمون هفته ائ یکبار بود بعد به دلایلی نشد الان ۷ ماه رابطه جنسی نداریم از اسفند من پریود نمیشه چند تا دکتر زنان هم رفتم با قرص میشم دوباره ماه بعد نمیشم قرص میدن و چند ماه دیگه عروسیمه تو پیج اینستا دنبالتون میکنم میشه راهنماییم کنید

  • نازی asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
355 مشاهده

من یک ماهه سرکلاژ شکمی شدم
و الان برای طول بارداری میخام پزشک حاذق و دلسوز بهم معرفی کنید که به این روش اگاهی داشته باشه و
وقت و اهمیت برای بیمار بگذاره
واقعا دکترای زیادی رفتم
میخام پزشک اطلاعاتش خوب باشه در بارداری های پرخطر و سرکلاژشکمی
ممنون

  • افق asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
227 مشاهده

سلام وقت بخیر خانم دکتر میخواستم بدونم ایا قرص دوفاستون با پماد ترتینویین تداخل دارویی دارن؟

  • ساغر asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
527 مشاهده

سلام‌وقت بخیر
من دوبار زایمان زودرس با سرکلاژ داشتم ۲۰ و ۲۲ هفته
الان سرکلاژ شکمی بیا روش لاپراسکوپی کردم
میشه یه پزشک دقیق و متبحر و اشنا بااین روش یهم معرفی کنید؟واقعااااا لازم دارم
ممنونم

  • افق asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
1 رأی
465 مشاهده

سلام‌وقت بخیر
من دوبار زایمان زودرس با سرکلاژ داشتم ۲۰ و ۲۲ هفته
الان سرکلاژ شکمی بیا روش لاپراسکوپی کردم
میشه یه پزشک دقیق و متبحر و اشنا بااین روش یهم معرفی کنید؟واقعااااا لازم دارم
ممنونم

  • افق asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
0 پاسخ
202 مشاهده
0 رأی
567 مشاهده

سلام خانم دکتر من 35 سالم هست هورمون fsh..16و هورمون lh..8هست خواستم بدونم مقدارش طبیعی هست یا نه؟ و اگر هورمونهای تنظیم بشه amhهم ممکنه بره بالا ؟

0 رأی
334 مشاهده

سلام وقت بخیر
خانم دکتر من امروز رابطه بدون دخول داشتم
مایه منی روی واژنم ریخت
نیم ساعت بعدش وتا قرص ۷۵/ باهم خوردم
به نظرتون امکان بارداری هست؟
درضمن ۲۴ خرداد ماه هم پریودم تمام شد

  • مریم asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
434 مشاهده

سلام ، من سه سال در حال اقدامم، iuiماه پیشم انجام دادم نگرفت میشه بگین چیکار کنم؟؟خواستم ببینم با اصلاح سبک جواب میگیریم؟ ی عالمه امپول هورمونی زدم

  • فاطمه asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
341 مشاهده

سلام وقتتون بخیر
ببخشید من یه مدت دچار عفونت قارچی بودم که دارو و این چیزا استفاده کردم چند دوره
یه مدت یه چیزهای خشکی زیرپام روی تخت میریخت بعد رابطه جنسی طولانی که کاملا خشک بودن و اصلا رطوبت نداشتن
که دکتر گفتن از خشکی هس و فمی کر و ری نرم تجویز کرد
الان ترشح ندارم ولی الان گاهی بعد رابطه روی آلت همسرم و بین آلت خودم یه خرده چیزایی هس که کاملاا چرب هستن و دقیقا بین دست شکل میگیرن و مثلا گلوله میشن و هیچ بویی ندارن اما مثل قبل خشک نیستن با آب هم خیلی سریع حل میشن
میشه راهنمایییم کنید که این خرده ها چی هستن؟
فقط و فقط هم توو رابطه های طولانیم میان

  • یامین asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
360 مشاهده

سلام خانم دکتر ، من مدتی هست ک دو روزخون روزی دارم یا سه روز ( روز سوم خیلی کم ) و بعد یک یا دو روز هیچ خون ریزی ندارم گاهی هم پیش میاد ک ب سه یا چهار روز میرسه ک کاملن هیچ خون ریزی نداشته باشم و ترشح سفید دارم و بعد مثلن توی روز پنجم یا شیشم مجدد یه لکه بیینی دارم و این باز قطع میشه و ادامه پیدا نمیکنه ، ولی قبلن اینطور نبودم ، بنظرتون مشکل از کجاست این بنظر شما نگران کننده هس ؟ (قبلن ۵ یا ۶ روز پیوسته بودو روز سوم خون ریزیم کم میشد )میتونه بخاطر ضعیف شدن تخمدان باشه اخه amh ام ۱/۷۴ هس و ۲۴ سالمه رنج ازمایشگاه هم از ۱/۳ بود ، میتونم برا تنظیم پریودم دوفاستون بخورم ؟ متشکرم ازتون

  • کوثر asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
383 مشاهده

بیست ساله بودم تنبلی تخمدان داشتم وموی زائد
الان ۴۸ ساله هستم چند سالی پریودی هام از ۷ روز به ۱۵ روز والان سه ماه هست که همش ‌پریود یا لکه بینی دارم در سونوگرافی چند میوم اینترامورال و ضخامت آندومتر و برجستگی تخمدان ها و کیست اینترنال اکو و سپتای اکوژن دیده شده ضایعات کیستیک تخمدان مطرح کننده اندومتریوما می باشد مایع آزاد خفیف درلگن وچند عدد ناپوتین کیست در سرویکس رویت شده حال نظر شما در مورد بیماری من چیست آیا بااوریکولوتراپی درمان میشم !ممنون از راهنماییتون

  • محبوبه asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
701 مشاهده

سلام خانم دکتر
من همسرم به علت ضعیف بودن اسپرمش باید یه سری قرص بخوره .می خواستم ببینم اگر قرص‌ها را بخورند بعد از سه ماه من باردار میشم یانه؟قرص اسپریژن هست .

  • نفس asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
420 مشاهده

سلام خانم دکترمن دوبار کورتارشدم دوماه پیش وسال قبلش دکتربهم دارومتفورمین داده ورکین برای سه ماه وگفته وزن کم کن بهدمن داروهام رونخوردم چون شنیدم عوارض زیادی داره وتواین دوماه جلوگیری نداشتم ولی باردار هم نشدم داروهام رونخوردم عودنمی کنه چه کارکنم چه چیزی خوبه 38سالم

  • زهرا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
674 مشاهده

سلام وقت شما بخیر
امکانش هست که کیت تخمک گذاری مثبت بشه ولی تخمکی آزاد نشه؟
البته علائمشو داشتم
و اینکه من معمولا سیکلم ۲۸ یا ۲۹ روزه
ایندفعه علائمم روز ۱۱ سیکل بود و کیت هم همون موقع دو خط پررنگ افتاد، یعنی تخمک گذاری زودتر اتفاق افتاده، اخه با توجه به سیکلم معمولا میگن که باید روز ۱۴ ام اتفاق بیفته

  • Nasrin asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
473 مشاهده

با سلام و روز به خیر
خانم دکتر، amh من در آزمایش، ۰٫۲ شده، ۴۱ سالم هست و تازه ازدواج کرده ام. بقیه ی تمام موارد چکاپ قبل از بارداری هم اوکی هست. میخواستم بپرسم آیا امکان افزایش ذخیره ی تخمدان هست و کلا امکان و شرایط بارداری در شرایط من رو چطور می‌بینید و نظرتون چی هست؟
ممنونم

  • Sky asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
681 مشاهده

سلام و وقت بخیر
من جنین فریز دارم و تا الان سه بار سیکل انتقالم به خاطر بالا نیومدن ضخامت کنسل شده
با کلی استرادیول قرص و امپول ضخامتم روی ۵و نیم استپ میشه و بالاتر نمیاد و توی سونو دکتر میگه اندومتر نمای خوبی داره و سه خطی هست . حتی هیستروسکوپی هم انجام دادم و مشکلی نبوده .
فعلا یک ماه دکتر استراحت داده تا دوباره سیکل انتقال را شروع کنه و اینبار گفته که هورمون رشد هم میده
لطفا راهنمایی کنید

و یه نکته اینکه من برای تنظیم پریود سال ها قرص جلوگیری مثل سیبل خوردم که استرادیول ترکیبات سیبل از نوع اتینیل استرادیول هست و با اونا ضخامتم تا ۷ هم بود تو سونو
چرا الان با کلی استرادیول والرات نمیاد بالا؟

  • میترا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
313 مشاهده

سلام خسته نباشید من هفته پیش سه شنبه یک رابطه داشتم بعد قبلشم قرص خورده بودم و بعد رابطه زعفران دم کردم خوردم بعدش امروزم دوباره قرص خوردم الان چی میشه

  • سارا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
380 مشاهده

سلام خانم دکتر نظرتون در مورد لاپاراسکوپی برای کسی ک مشکل کاهش ذخیره تخمدان داشته و زیر نظر شما تحت درمان هست به نتیجه خوب رسیده ولی باردار نمیشه چیه؟؟؟

  • Karami asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
365 مشاهده

سلام دکتر من پریودم حدودا ۱۰ روز عقب افتاده . ۴ روز پیش دخول نداشتم اما احتمال میدم با پیشاب درتماس بوده باشم . ۲۴ ساعت بعدش قرص تنسی۱ونیم مصرف کردم . اما هنوز پریود نشدم لکه بینی هم ندارم ۳ روز از مصرف قرص گذشته . قرص مارولین مصرف کنم برای پریود شدن؟ رازیانه هم روزانه استفاده کردم هنوز تاثیر نگذاشته .

  • Yegane asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
1k مشاهده

سلام خانم دکتر نازنین من بعد از دوسال دستو پنجه نرم کردن با جوش های کیستی متوجه شدم تنبلی تخمدان دارم متفورمین میخورم رعایت غذایی مثل نخوردن فست فود ومحصولاتی که مواد نگهدارنده دارند انجام میدم فیشال میرم ولی با این وجود هنوز جوش میزنم کمتر ولی بازم جوش میزنم حالا دوسوال آیا در اصلاح سبک قرص متفورمین قطع میشه ؟؟ این اطمینان هست که با برنامه ی اصلاح سبک جوش هام کنترل و تمام بشه بخدا دیگه خستم کمکم کنید

  • فهیمه asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
247 مشاهده

سلام خانوم دکتر وقت بخیر فولیکول 24 در روز 13 پریودی برای بارداری مناسب هست یا خیر

  • زهرا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
644 مشاهده

سلام.من چند ماه در حال اقدامم.پریودم همیشه منظم بوده این ماه کلوموفین مصرف کردم فولیکول ۲۱ داشتم باز اقدام کردم،الان ۶ روز از موعد پریودم گذشته ولی پریود نشدم آزمایش بتا هم منفیه.دلیلش چی میتونه باشه؟

  • پریسا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
374 مشاهده

سلام من ذخیره تخمدان پایینه وهمسرش اسپرم ظریفه لطفا راهنمایی کنید

  • انتها asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
455 مشاهده

سلام و عرض ادب .
خانم دکتر من آزمایش اسپرم دادم و همه چیزش نرماله.فقط تو آزمایشگاه طبی انجامش دادم.به نظرتون آزمایش dfi رو هم انجام بدم یا نه؟؟
و اینکه میشه به جواب این آزمایشگاه ها اعتماد کرد یا نه،چون توو شهر ما مرکز ناباروری تخصصی وجود نداره؟؟

  • عمران asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
365 مشاهده

سلام این دو ماه که نامزد بند پریودش تاخیر کرده و میگه همش آب از من می‌ره و زیر شکمش هم درد می‌کنه تست بارداری گرفتم حامله نبود این چی می‌تونه باشه همش آب ازش می‌ره

  • افشین asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
762 مشاهده

سلام من ۲۸ سالمهو متاهل با سندروم تخمدان پلی‌کیسینگ و آزمایش قند مناسب و پروید های منظم یک ساله در تغییر سبک زندگی هستم و تونستم تقریبا ۸ کیلو از وزنم کم کنم البته با سختی و مشکل خاصی جز سخت بودن روند کاهش وزن نداشتم اما چند روزه با فعالیت ورزشی که همیشه داشتم درد شدید و مشابه پریود بهم دست میده در صورتی که اصلا خبری از پریود نیست و در دوران تخمک‌گذاری هستم
غیر از این مورد به شدت بی انرژی و خستگی شدیدی دارم
با کمی دویدن کمر و دل درد شدیدی میگیرم که اصلا این علامت را نداشتم ، هر ۶ ماه سونوگرافی انجام میدهم و نشون داده که ورزش و سبک زندگی باعث کوچک شدن تخمدان هام شده علت این درد ها با فعالیت و خستگی مفرط ممکنه بدتر شدن حال هورمونیم باشه یا علت دیگری هست؟ علت حاملگی هم ممکنه باشه؟

  • هما asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
6k مشاهده

با سلام، خانمی ۳۱ ساله هستم از ۱۹ سالگی درگیر پلی کیستیک ام. با داروهای متفورمین و .. تحت درمان بودم اما یک مدته قطع کردم میخوام ریشه ای درمان بشم. قصد بارداری ندارم و میل جنسی هم ندارم. عوارضم بسیار زیاد شده. میخواستم تحت درمان قرار بگیرم ، قصد بارداری ندارم، منو ویزیت میکنین؟

0 رأی
6k مشاهده

خانم ۴۵ ساله دوماهه ازدواج کردم ،ذخیره تخمدان سه دهم و تخمدان سمت چپ کوچک شده ،می خوام باردار شم و ازدواج دومم هست و بچه ای ندارم،احتیاج به IVFدارم ؟یا طبیعی باردار میشم ،چن تا می یوم هم دارم که سایز تغییری نکرده،ممنون میشم کمکم کنین

  • فریبا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من دوره ی پریودم حدود دوسال هست سبک شده از ۶ روز خون ریزی ب سه یا چهار روز یا گاهی دو روز رسیده ولی تا الان منظم و دقیق بوده ، توی اخرین ازمایش هورمونیم مشکلی نداشتم جز amh ام ک ۱/۷۴ بود و رنج ازمایشگاه از ۱/۳ تا ۹ بود و من ۲۴ سالمه و پرولاکتین بالا ک ۸ هفته کابرگولین مصرف کردم ، و دیگ مجدد ازمایش رو تکرار نکردم ، توی سونوی شکمی اندازه تخمدانم مشکلی نداشت و نرمال بود فقط اینک خواهرم افت شدید amh توی سی سالگی داره ولی دیگ هیچ کس توی خانواده ام این مشکل رو نداره، بنظر شما مشکل من چیه من amh پایین دارم ؟ و چرا پریودم سبک شده مشکل خاصی هس ؟ بنظرتون نشونه یائسگیه ؟

  • کوثر asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام وقت شما بخیر، خسته نباشید
من سه ساله ازدواج کردم و از نظر جنسی فعال.
حدودا هفته ای ۲ بار هم رابطه داریم.
من و همسرم مشکلی از لحاظ بیماریstd نداشتیم.
این سه سال ما اصلا از کاندوم استفاده نکردیم، و من بعد از رابطه w.c نمی رفتم، اماهمسرم میرفتن،،متاسفانه از آب دهان هم استفاده می کردیم بجای لوبریکانت، مشکلی نبود تا اینکه آبان ماه امسال حس کردم بوی واژنم تغییر کرده، هیییچ علائم دیگه ای نداشتم.
به پزشک مراجعه کردم و با معاینه لگنی و گفتن عفونت داری و یکم دهانه رحم ملتهب شده، دارو رو فقط برای من تجویز کردن و نه همسرم، اوکی شدم و بو رفع شد.
بعد از اون از کاندوم ‌ و لوبریکانت استفاده میکنیم و هفته ای 1,2 بار ژل بهداشتی استفاده میکنم و قبل و بعد از رابطه w.c میرم.
تا الان همه چی خوبه ولی همسرم بشدت اذیت میشن ایشون کلا یکم دیر انزال هستن، ما انواع کاندوم نازک هم استفاده کردیم ولی همچنان اذیت میشن، همیشه بحث داریم سر اینکه محافظت شده باشه یانباشه چون من از عفونت دوباره وااااقعا ترس دارم و ایشون مُصر.واقعا داره به موضوع بزرگی تبدیل میشه و آزار دهندست.
لطفا شما به من بگید چیکار کنم؟! واقعا از بحث خسته شدم، رابطه بی کیفیت، بحث بالا..
آیا ما با وجود رعایت بهداشت جنسی، محافظت نشده و بی کاندوم انجام بدیم ممکنه مشکلی پیش بیاد؟
همسرم همش میگه ما مدت طولانی رعایت نمیکردیم آب دهان میزدیم و تو رعایت نمی کردی w.c نمیرفتی اینجوری شد.
منم بهش میگم ربطی نداره ریسک داره بی کاندوم.. فایده نداره اصلا! کلا بحث داریم، حس میکنم دور شدیم از هم!

  • Puneh asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
0 پاسخ
5k مشاهده
  • Puneh asked 2 سال قبل
0 رأی
0 پاسخ
5k مشاهده
  • Puneh asked 2 سال قبل
0 رأی
0 پاسخ
5k مشاهده
  • Puneh asked 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام وقتتون بخیر من میخوام اقدام به بارداری کنم و مشکل پلی کیستیک دارم و اصلا پریود نمیشم تقربیا سه ماهه اصلاح سبک رو دست و پا شکسته انجام میدم میخوام کمکم‌کنید بتونم زودتر باردار شم و اصلاح سبک رو از خودتون گرفتم

  • فاطمه asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام خانم دکتر مطیعی عزیز
من دختر ۴۱ ساله ای هستم که هنوز موفق به ازدواج نشدم . خواستم بپرسم آیا راهی هست غیر از فریز تخمک برای بارداری؟ دارویی؟ طب سنتی؟ یا تغذیه؟

  • مه سیما asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

تا وقتی سیپروترون میخورم فقط منس میشم و بعد از اون تا زمانی که نخورم نمیشم وزنم داره زیاد میشه و میخوام ببینم چه داروی دیگه ای و میتونم استفاده کنم الان یه ماهه که منس نشدم

  • آزادی asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر
من با تجویز دکتر دوفاستون میخورم از روز ۱۴ پریود
پلی کیستیک هستم ولی گفتن اونقدر شدید نیست
ماه قبل پریود شدم و از طرفی من روز ۱۳ دوره خون آبه و لخته خون خیلی کم داشتم
دلیلش چی میتونه باشه؟ تا حالا سابقه نداشته قبل از شروع قرص این خون آبه هارو نداشتم معمولا بعد اینکه قرص رو قطع میکردم سه چهار روز قبل پریود شروع میشد

  • ساغر asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
353 مشاهده

سلام. خانوم دکتر من 23 سالمه از نوجوانی درگیر جوش چرکی بودم تا الان ،اکوتان و آزیترومایسین جواب نداد رو من بازگشت داشت و متوجه شدم تخمدانها حاوی تعداد محدود فولیکول های پریفرال و سنترال است
دکتر غدد بهم سیپروترون داد گفت چون لاغری متفورمین روت جواب نیست
روزا یک ساعت پیاده روی دارم ،لبنیات و شیرینی جات به کل حذف کردم خیلی وقته
میوه و غذا های سالم سعی میکنم بخورم
کیوتن،مولنی ویتامین ،هماتینک بخاطر فقر اعنم میخورم ،امگا سه مصرف میکنم در کنار ذرمانم ، پریود میشم سر هر ماه ولی خون ریزی کمی دارم و تو روز چهارم تموم میشم البته گاهی ماه ها خون ریزی نرمالی دارم
اما همچنان جوش میزنم التهابی و زیر چونم سه تا مو در آورده
باید چکار کنم خانوم دکتر

  • شیدا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
0 پاسخ
5k مشاهده

سلام. خانوم دکتر من 23 سالمه از نوجوانی درگیر جوش چرکی بودم تا الان ،اکوتان و آزیترومایسین جواب نداد رو من بازگشت داشت و متوجه شدم تخمدانها حاوی تعداد محدود فولیکول های پریفرال و سنترال است
دکتر غدد بهم سیپروترون داد گفت چون لاغری متفورمین روت جواب نیست
روزا یک ساعت پیاده روی دارم ،لبنیات و شیرینی جات به کل حذف کردم خیلی وقته
میوه و غذا های سالم سعی میکنم بخورم
کیوتن،مولنی ویتامین ،هماتینک بخاطر فقر اعنم میخورم ،امگا سه مصرف میکنم در کنار ذرمانم
اما همچنان جوش میزنم التهابی و زیر چونم سه تا مو در آورده
باید چکار کنم خانوم دکتر

0 رأی
5k مشاهده

سلام خسته نباشید خانم دکتر من ۳۰ سالمه ازدواج کردم ۱۰ روز جراحی کردم سونوگرافی رفتم گفت اندومتریوز داری ۶ سانت باید جراحی کنی در صورتی که amh من خیلی پایینه دیروز رفتم بخیه هامو کشید گفت سونوگرافی خودش انجام داد گفت التهاب داری خانم دکتر تروخدا کمکم کن من دیگه واقعا طاقت برگشتنش رو ندارم چیکار کنم التهابم کاملا از بین بره

  • سحر asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام وقت بخیر.‌من ۸ماه رژیم غذایی و ورزش تنبلی تخمدان گرفتم ولی بی فایده بوده الان دکترم واسم پروژسترون و لتروزول و کلومیفن تجویز کرده آیا باید داروی هورمونی حتما استفاده کنم واسه درمان

  • نیلو asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

خانم دکتر من دوماه قبل بارداری ازمایش زگیل تناسلی دادم و‌نوع های ریسک داشتم الانم ک اخر ماه هشت هستم
پاپ اسمیرم مثبت بود نوع ۵۶
الان چطوری بفهمم کانال زایمان درگیر هست یا نه؟

  • Zahra asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام خانم دکتر من ۲۰ سالمه مجرد هم هشتم
از اول که پریود شدم پریود هام نامنظم بود یک ماه پریود میشدم چند ماه پریود نمی‌شوم رفتم دکتر آزمایش و سونوگرافی انجام دادم گفتن تنبلی تخمدان دارم قرص دادن تا قرص ها رو مصرف میکردم اوکی بوو سر موقع پریود میشدم ولی قرص ها که تموم شد یک ماه با چند روز تاخیر پرسود شدم از ماه بعدش هم کلا دیگه دوباره ریخت بهم الان دو ماه که پریود نشدم

  • Neginpourdavar asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام خانم دکتر روزتون بخیر،
من چند ماهی هست با آزمایش وسونو متوجه تنبلی تخمدان شدم پزشک گفت خفیفه، فقط موهام می‌ریخت وموی زائد داشتم واینکه پریودم منظم هست ولی بافت خون به نظرم عادی نیست شبیه به عفونت پنیری که خانم ها دچار میشن اونطوریه، خیلی رقیق نیست بافتش نمیدونم چه طور بگم شبیه جرمه یا پنیری شکل یا لخته خون های ریزه ، حالا باید چیکار کنم خانم دکتر ؟

0 رأی
5k مشاهده

سلام وقت بخیر من یه خانم ۲۳ ساله ام
۳ سال ازدواج کردم مهرماه ۱۴۰۲ اقدام کردم برای بارداری و در اولین اقدام باردار شدم،اما متاسفانه بعداز اینکه قلبش رشد کرد دوسه هفته بعد خود به خود،سقط شد،رفتم سونو دادم توی سونو گفتن،یکم تنبلی تخمدان داری دکتر برام مفتورمین،نوشت ۲ماه خوردم دوباره رفتم دکتر برای معاینه خود پزشک منو سونو کرد و گفت تنبلی شدید داری مجددمفتورمین وقرص اوزیل تجویز کرد ،آزمایش تیروید هم دادم ،تیروعیدم کم کار بود الان من دارم از کیت تخمک گزاری،استفاده میکنم که باردارشم،برای جلوگیری از سقط مجدد چیکار باید بکنم؟

  • مرضیه asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

ماما هستم .شاغل .ولی برای ازدواجم و بهبودی تخمک هام خواستم ازتون کمک بگیرم ……پیشاپیش از پاسخگویتون سپاس گزارم .

  • آمنه asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام وقت بخیر من 23سالمه و مجردم ،چند مدتیه حس سنگینی ور واژن دارم میخواستم بدونم امکان افتادگی رحم وجود داره؟و اینکه با سونوگرافی شکمی مشخص میشه که افتادگی رحم داریم یا نه؟

  • مهتاب asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

خانم دکتر سلام. من الان حدود یک سالی هست اقدام به بارداری کردم. ۳۷ ساله هستم. اما متاسفانه دکترها میگن که کاهش ذخیره تخمدان داری. ذخیره تخمدانم خیلی پایینه. آیا میتونم ذخیره تخمدان رو افزایش بدم که از یائسگی زودرس جلوگیری کنم و بتونم فرزند خودم رو بدون تخمک اهدایی به دنیا بیارم؟
خیلی ممنونم

  • ,مریم asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
397 مشاهده

سلام خانم دکتر ..انشالله ک زندگی ب کامتون ..اول اینکه تعجب کردم ک منشیتون فرمودن مشکلم رو بهتون پیام بدم جواب میدید ..چون هر چی پیج از دکترا و ماماها دارم تا ویزیت نزنیم جوابگو نیستن ..عزیز دل من ۳ تا سقط داشتم الان ۴۰ سالمه و آپکام ۵ هست ..دکتررقایی لنفو تراپی تجویز کردن و ب دلیل خون شوهرم ک هپاتیت cداشتن و آزمایشگا گفتن حتی شوهرت درمان هم ک بکنه من لنفو نمیکنم چون ریسک اینکه شما هم هپاتیت بگیری هس..ب من پیشنهاد آمپول آی وی آی جی رو دادن ک جایگزین لنفو هست ..سوالی ک دارم اینکه شما این تزریق رو انجام میدید؟؟؟ و اصلن صلاح هست ک من این کارو بکنم ..؟؟؟میگن ک بدنم خود ایمنی داره و دلیل سقطام همینه ..لطفاکاملن راهنماییم کنید از سر در گمی حالم خیلی بد هست

  • لیلی asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام خانم دکتر ..انشالله ک زندگی ب کامتون ..اول اینکه تعجب کردم ک منشیتون فرمودن مشکلم رو بهتون پیام بدم جواب میدید ..چون هر چی پیج از دکترا و ماماها دارم تا ویزیت نزنیم جوابگو نیستن ..عزیز دل من ۳ تا سقط داشتم الان ۴۰ سالمه و آپکام ۵ هست ..دکتررقایی لنفو تراپی تجویز کردن و ب دلیل خون شوهرم ک هپاتیت cداشتن و آزمایشگا گفتن حتی شوهرت درمان هم ک بکنه من لنفو نمیکنم چون ریسک اینکه شما هم هپاتیت بگیری هس..ب من پیشنهاد آمپول آی وی آی جی رو دادن ک جایگزین لنفو هست ..سوالی ک دارم اینکه شما این تزریق رو انجام میدید و اصلن صلاح هست ک من این کارو بکنم ..میگن ک بدنم خود ایمنی داره و دلیل سقطام همینه ..لطفاکاملن راهنماییم کنید از سر در گمی حالم خیلی بد هست

  • لیلی asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

من ذخیره تخمدانم پایین هست ساکن اصفهانم البته ۸ماهه دارم اصلاح سبک میکنم میخواستم بپرسم ایا دراصفهان هم کسی رو میشناسین اوریکلوتراپی انجام بده؟

  • شایسته asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام وقت شما بخیر.
من سیکل های قاعدگیم بین 35 تا 45 روز شده البته، ب نظرتون سندرم تخمدان پلی کیستیک دارم.
12 فروردین شدم
15 اردیبهشت شدم
26 خرداد شدم
تیر بدون پریودی
3 مردادشدم
5 شهریورشدم
19 مهرشدم
20 آبان شدم
24آذر شدم
دی پریود نشدم
9 بهمن شدم
20 اسفند شدم.
این تاریخ پریود های سال 1402 هست.
هنوز هم پریود نشدم..

  • َسامیا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
575 مشاهده

سلام وقتتون بخیر و آرامش
خداقوت ببخشید امکانش هست که بگید جواب این پاپ اسمیر من خوب هست یا نه؟من کمی عفونت قارچی داشتم و دکتر علاوه بر دارو چون تا به حال پاپ اسمیر نداده بودم ازم نمونه گرفت
الان metaplasia و
ASC-US) Atypical squamous cel of
undetermined significa e
تیک دارن
ممکنه این جواب به خاطر عفونت باشه؟چون خودشون گفتن که کمی اون آخرا عفونت قارچی داری ولی زیاد نیس و دارو دادن

  • یامین asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام خانم دکتر من ۴۲ سالمه از پارسال به دفعات پریود نامنظم داشتم سونو و ازمایش دادم نظر همکاراتون به ذخیره تخمدان کم و پیش آگهی برای یائسگی بوده من مجردم و قصد بارداری ندارم فقط نمیخوام به این زودی یائسه بشم ورزش و رژیم غذایی دارم ۶ ماه ازتون کمک میخواستم

  • مهسا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام خانم دکتر من اخرین بار ۶اسفند پریود شدم باید ۳اردیبهشت پریود میشدم که نشدم الان ۲۲روزه عقب انداختم من همیشه پریودم منظمه اولین باره اینجوریم و اینکه چند روز پیش یه لکه خونه کمرنگم دیدم البته اینم بگم هفته پیش ازمایش بارداردادم منفی بود بی بی چکم میزنم منفیه امکانش هست باردار باشم با سنو رویه شکم مشخص میشه؟!اینم بگم ما اقدام نکرده بودیم برابارداری

  • Pariya asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام خانم دکتر .دمنوش دارچین که برای مقاومت به انسولین گفتین خوبه ، فرق ندارد چه نوع دارچینی باشه؟ کاسیا یا سیلان ؟ دارچین کاسیا میگن تقلبی هست

  • زهرا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام خانم دکتر‌وقت بخیر
من از اوایل که پریود شدم درد های شدید داشتم دکتر‌رفتم گفتن عادیه
چند مدتی هست رژیمم ولی اصلا وزن کم نمیکنم حس نفخ زیاد دارم و هوس شدید به شیرینی
و ریزش مو دارم متخصص داخلی رفتم ازمایش تیرویید دادم ۷ بود
دارو داد انداختم عوارض داد قطع کردم
درد شدید گلو میگرفتم بعد قرص خوابم بهم خورده بود
میشه کمکم کنین از این درد و مشکلات راحت شم

  • میرا asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام.خدا قوت. ۴۵ سال سن دارم. مطب برا درمان اوریکو میام خدمت تون. یک سال و ۵ ماه پیش جراحی لاپاراسکپی رحم انجام دادم و یک سال پیش جوانسازی تخمدان. پریودهام منظم و ۲۵ روزه بود. ماه قبل با ۵ روز تاخیر پریود شدم این ماه با اینکه ۲۵ روزه پریود شدم خونریزی غیر عادیه به این معنی که خونریزی جاری نمیشه بشکل لخته های کوچیک هستش. این دو ماه گذشته یه سمت شکمم دردهای جدیدی دارم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  • Arya asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
0 رأی
5k مشاهده

سلام.خدا قوت. ۴۵ سال سن دارم. مطب برا درمان اوریکو میام خدمت تون. یک سال و ۵ ماه پیش جراحی لاپاراسکپی رحم انجام دادم و یک سال پیش جوانسازی تخمدان. پریودهام منظم و ۲۵ روزه بود. ماه قبل با ۵ روز تاخیر پریود شدم این ماه با اینکه ۲۵ روزه پریود شدم خونریزی غیر عادیه به این معنی که خونریزی جاری نمیشه بشکل لخته های کوچیک هستش. این دو ماه گذشته یه سمت شکمم دردهای جدیدی دارم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  • Arya asked 2 سال قبل
  • آخرین فعالیت 2 سال قبل
نمایش 101 - 200 از 2k نتیجه