خانم دکتر عزیز من بیمار خودتون هستم و از مردادبه صورت مجازی ویزیت شدم و دو بار هم حضوری مطبتون اومدم و اوریکلوتراپی و رفلکسولوژی انجام دادم و خدا رو شکر پریودهام منظم شده و ترشحات بعد از پریودیم کاملا قطع شده بود ولی این ماه ترشح هم داشتم و میخواستم ازتون تشکر کنم و امیدوارم خبر بارداریم بهتون بدم
- خدیجه قاسمی asked 3 سال قبل
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
سلام عزیزدلم
ممنونم ازت بابت این حس خوبت. مطمئن باش اگر با همین انرژی ادامه بدی به زودی مامان انرژی مثبت من میشی
- مهرنوش مطیعی به 3 سال قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
