0
0

سلام وقت بخیر
من پارسال متوجه توده بدخیم توسینم شدم
عمل.شیمی درمانی و پرتودرمانی انجام شد
الان ۶ماه ازپرتو میگذره که فهمیدم ۳ماه باردارم
ایا خطری منو تهدید میکنه؟
ایا شما کمکی میتونید بکنید؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزیزدلم در اینمورد باید با متخصص پریناتولوژی مشورت کنین

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت