0
0

وقتتون بخیرخانم دکتر.من دوسال ونیم اقدام داشتیم تمام ازمایشات وسونوهم انجام دادم خداروشکرنه من نه همسرم مشکلی نداشتیم تازگی عکس رنگی رحم گرفتم گفتن لوله سمت چپم مقدارجزئی چسبندگی داره بنظرتون بااصلاح سبک ودارومیشه درمان کرد؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزیزم باید ببینم عکستون را تا بتونم نظر بدم

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت