0
0

سلامدخسته نباشید
سال نو‌مبارک
ببخشید من کیست اندومتریوز داشتم که با اصلاح سبک چندبار بعد سونوگرافی گفتن دیگه نیست
ولی من همچنان تخمدان راستم همیشه درد داره و تا ران پا کشیده میشه
دلیلش چی میتونه باشه ؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سوال تکراری

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت