سلامدخسته نباشید سال نومبارک ببخشید من کیست اندومتریوز داشتم که با اصلاح سبک چندبار بعد سونوگرافی گفتن دیگه نیست ولی من همچنان تخمدان راستم همیشه درد داره و تا ران پا کشیده میشه دلیلش چی میتونه باشه ؟
سوال تکراری
نشانی مقصد را وارد نمایید
یا پیوند به محتوای موجود