0
0

سلام خانم دكتر ازمايشي كه براي اسپرم كش بودن رحم بايد بديم چيه تو چه تايمي بايد بديم ؟ و كجا بايد اين ازمايشو بديم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

ازمایش پی سی تی هست ، روز سیزدهم سبکل ، ولی این روزها دیگه خیلی این تست توصیه نمیشه

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت