0
0

سلام خانم مطیعی خواهرم عفونت داشت و رفت دکترومیگه دکترخیلی دستشووارد بدنش کرده و الان دردمیکنه والان نگرانیم نکنه ب بکارتش اسیب زده باشه؟؟اخه مجرده؟؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

اخه ب مطب دکترزنگ زدیم گف فردابازبیارین 😭

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

خانم دکترپس دیگ مطمئن باشیم؟؟وپیش دکترنریم ک ببینه باز؟؟اخه میترسیم ی وقت بادستش دکتره پرده روپاره کرده باشه😭😭

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزیزدلم هایمن اینطوری اسیب نمبینه نگران نباشین

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 3 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت