سلام خانم مطیعی خواهرم عفونت داشت و رفت دکترومیگه دکترخیلی دستشووارد بدنش کرده و الان دردمیکنه والان نگرانیم نکنه ب بکارتش اسیب زده باشه؟؟اخه مجرده؟؟
اخه ب مطب دکترزنگ زدیم گف فردابازبیارین 😭
خانم دکترپس دیگ مطمئن باشیم؟؟وپیش دکترنریم ک ببینه باز؟؟اخه میترسیم ی وقت بادستش دکتره پرده روپاره کرده باشه😭😭
عزیزدلم هایمن اینطوری اسیب نمبینه نگران نباشین
نشانی مقصد را وارد نمایید
یا پیوند به محتوای موجود