0
0

سلام خانوم دکتر من قراره از شما برنامه اصلاح سبک واسه تنبلی تخمدان بگیرم رفتم سنو که گفت پولیپ آندومتر وپولیپ سرویکال دارم وضخامت اندومتر۸هست چکار باید بکنم دارو میدین؟؟واینکه ضخامت آندومتر یعنی دیواره رحمم ضخیمه؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزیزدلم قبل از برنامه باهاتون مشاوره افلاین دارم و تمامی مدارکتون را بررسی میکنم نگران نباشین

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت