سلام عزیزم
اگر خونریزیتون زیاده سوزن ها رو دربیارید ولی اگر زیاد نیست در نیارید فقط کافیه که در روزهای اول که حجم خونریزی زیاده، فشارشون ندید
- مهرنوش مطیعی به 3 سال قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
سلام عزیزم
اگر خونریزیتون زیاده سوزن ها رو دربیارید ولی اگر زیاد نیست در نیارید فقط کافیه که در روزهای اول که حجم خونریزی زیاده، فشارشون ندید