0
0

من قبلاً ای وی اف کردم ولی منفی شده حالا ذخیره تخمدان ام پایینه گفتن بایدتخمک اهدایی بگیرم تقریبا۶ماه است که اصلاح سبک ام شروع کردم حالا میخواستم ببینم میتونم با اوریکلوتراپی ذخیره ام رو بالا ببرم؟چطور باید برای اوریکلوتراپی نوبت بگیرم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

بله موثره عزیزم ، برای رزرو نوبت لطفا با مطب هماهنگ بفرمایید

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت