سلام .من ۳۰سالمه ذخیره تخمدانم 45؛۱
ماه قبل پانکچرشدم تعداد تخمکام دوتا بود وگفتن پوچ بوده و جنین تشکیل نشده..شوهرمم تحت درمان هم تعداد وحرکت اسپرمش ضعیفه..باید چه کارکنم ؟؟خیلی نگرانم ..ذخیره من خیلی کمه خانم دکتر؟؟؟
- پریسا خلوصی asked 3 سال قبل
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
عزیزم باید باهاتون مشاوره کنم ، قطعا اصلاح سبک و اوریکولوتراپی خیلی بهتون کمک میکنه
- مهرنوش مطیعی به 3 سال قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
