ذخیره تخمدانم یک صدم آف اس اچم ۱۸دهم برای تخمک اهدایی گفتن باید اقدام کنم آمنوره اولیه هستم سی سالمه آیابااریکوتراپی درمان میشم بیام پیشتون
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
عزیزم قطعا میتونم کمکتون کنم ولی هیچ درمانی صددرصد نیست
- مهرنوش مطیعی به 3 سال قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
