0
0

ذخیره تخمدانم یک صدم آف اس اچم ۱۸دهم برای تخمک اهدایی گفتن باید اقدام کنم آمنوره اولیه هستم سی سالمه آیابااریکوتراپی درمان میشم بیام پیشتون

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزیزم قطعا میتونم کمکتون کنم ولی هیچ درمانی صددرصد نیست

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت