0
0

سلام خانم دکتر جان….من دیشب دوشنبه ساعت ۸شب پریود شدم…میخاستم بپرسم روز اولمو از همون دوشنبه باید حساب کنم یا سه شنبه؟؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سه شنبه

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت