سلام خانم دکتر جان….من دیشب دوشنبه ساعت ۸شب پریود شدم…میخاستم بپرسم روز اولمو از همون دوشنبه باید حساب کنم یا سه شنبه؟؟
- الهام زارعان asked 3 سال قبل
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
سلام خانم دکتر جان….من دیشب دوشنبه ساعت ۸شب پریود شدم…میخاستم بپرسم روز اولمو از همون دوشنبه باید حساب کنم یا سه شنبه؟؟