0
0

سلام خانم دکتر من همیشه خونریزی پریودیم ۵ روز اینطورا طول می‌کشید روزای اول خونریزی بیشتر به مرورکمتر ولی دوماه خونریزی سه روز اینطوراست چند ماهه اصلاح سبک برای پلی کیستیک انجام میدم چندماه پیش سونو گفت بهتر شدم اقدام به بارداری هم هستم به نظرتون علت چی میتونه باشه؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزبزدلم همیشه کاهش خونریزی علت بدی نیست ، شاید الان که دارین درمان میشین به وضع متعادل بدنتون دارین نزدیک میشین

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت