0
0

من از ساله پیش دچار پلیپ شدم و از نوجوانی پلی کیستیک هستم و تنبلی تخمدان دارم ۳۶ ساله هستم و میخوام که بار دار شم اما متاسفانه نمیشم.سال پیش بخاطر پلیپ چند ماه دچار خونریزی و لکه بینی زیاد بودم که متخصص برام پروژسترون داد که خونریزی ام قطع شد و پریودی ام منظمشد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 0 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت