0
0

سلام خانم دکتر گوشت قرمز برا پلی کیستیک ضرر داره؟میزانش چقدر باشه؟برا کسی که توده سینه هم داره چه گوشتی بهتره؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزیزم گوشت قرمز برای اندومتریوز ضرر داره ، برای پلی کیستیک هم بهتره گوشت گوسفند بدون چربی باشه ، برای مقدار باید ببینم شرایط شما چطوره ، ازمایشات و مدارک و …. را بررسی کنم

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت