چهل پنج سالمه یکسال هست پریود نمیشم دکتر زنان مراجعه کردم آزمایش هورمون نوشتن طبق جواب آزمایش گفتن یائسگی زودرس گرفتید باید قرص هورمون بخورید دونوع قرص نوشتن ده تا شب اول ده تا از قرص دوم ده شب مصرف کنم با مصرف قرص پریود میشم
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
عزیزم با این دخروها فقط پریود میشین ، درمان نمیشین ، درمان شما را توی پیج کامل توضیح دادم
- مهرنوش مطیعی به 3 سال قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
