سلام خسته نباشید gtn دارم دو دوره شیمی درمان شدم بازم تیتر خونم بالایه چکار کنم که دیگه شیمی نشم و درمان بشم ؟؟
- مهدیه ۰۱۰ asked 3 سال قبل
- آخرین فعالیت 3 سال قبل
سلام خسته نباشید gtn دارم دو دوره شیمی درمان شدم بازم تیتر خونم بالایه چکار کنم که دیگه شیمی نشم و درمان بشم ؟؟