سلام خسته نباشید gtn دارم دو دوره شیمی درمان شدم بازم تیتر خونم بالایه چکار کنم که دیگه شیمی نشم و درمان بشم ؟؟
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
عزیزم باید درمانتون رو ادامه بدین من میتونم بهتون کمک کنم با اوریکو تا سیستم ایمنیتون تقویت بشه
- مهرنوش مطیعی به 3 سال قبل پاسخ داد
- شما باید برای ارسال دیدگاه وارد شوید
پاسخ شما
