0
0

سلام خسته نباشید gtn دارم دو دوره شیمی درمان شدم بازم تیتر خونم بالایه چکار کنم که دیگه شیمی نشم و درمان بشم ؟؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

عزیزم باید درمانتون رو ادامه بدین من میتونم بهتون کمک کنم با اوریکو تا سیستم ایمنیتون تقویت بشه

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت